Freitag, 15. Februar 2013

[Make Up] Circus Make Up


Miss von Xtravaganz veranstaltet anlässliches des Erreichens der 600 Leser Grenze ein Gewinnspiel mit dem Thema "Circus". Da konnte ich es mir natürlich nicht nehmen lassen, teilzunehmen. Inspiriert haben mich die Pantomimen des Cirque du Soleils.

Miss von Xtravaganz reached 600 readers and therefore started a contest themed "Circus". I naturally could not resist participating. I was inspired by the mimes of the Cirque du Soleil.



Entschieden habe ich mich für eine Kombination aus türkis und lila im Gegensatz zu den klassischen Pantomime-Farben schwarz und weiß. Die Bad Girl Palette von Sleek ist mittlerweile meine am meisten benutzte Palette. Ich hoffe euch gefällt das Ergebnis!

I chose a combination of teal and purple to contrast the classic mime colors black and white. The Bad Girl Palette by Sleek is my most used one at the moment.  I hope you like the result!


Product list:

Face
Lavera - Natural Liquid Foundation in "02 Ivory"
Benefit - Erase Paste in "Medium"


Lavera - Fine Loose Mineral Powder in "Transparent"
Manhattan - Baked Blush in "Zuckerl Rose" (Oktoberfest LE)    

Eyes
Lime Crime - Eyeshadow Helper
Artdeco - Soft Eyeliner Waterproof in "10 Black"
NYX - Jumbo Eye Pencil in "Black Bean"  and "Milk"

Kiko - Eyeshadow in "167 White"
Sleek - Eyeshadow in "Gun Metal", "Twilight" and "Noir" (Bad Girl Palette)
Kiko - Color Sphere Duo Eye Shadow in "107 Electric Green/Violet"

Essence - Kajal Pencil in "04 White"
Maybelline - Gel Liner in "01 Black"


Brows
Artdeco - Soft Eyeliner Waterproof in "10 Black"
NYX - Jumbo Eye Pencil in "Black Bean"
Sleek - Eyeshadow in "Noir" (Bad Girl Palette)

Lips
Lime Crime - Lipstick in "Airborne Unicorn"
Benefit - Erase Paste in "Medium"


Kommentare: